Mä varmana tietona voin sanoa, että on olemassa koirahuusholleja, jotka pysyvät siistinä. Olen nähnyt sellaisia. Varmaa tietoa on myös se, että minun huushållini ei kuulu em joukkoon. Koiramäärä ei voi olla ratkaiseva muuttuja; enemmänkin on nähty. Aktiivisuudestaan nämä täällä asustelevat eivät kovin paljoa poikkea muusta populaatiosta. Syy on siis joko minun laiskuudessani -tai kissassa. Henkilökohtaisesti syytän kissaa, jonka taannoisen keitetty-kananmuna-jalkapallo-ottelun jäämistöjä ja Himmelin kanssa yhteistyössä toteutetun revimme-täysnäisen-kissahiekkasäkin-riekaleiksi-yhdessä: käytä,sää kissa sitä kasaa hiekkalootana-ni-mää-levitän loput pisin kämppää- sotkuja olen siivonnut nyt kaksi päivää. Mattoja on aivan turhaa laittaa lattialle koska aa)joko jollain on juoksu tai bee)sille oksennetaan kahden pvän sisään. Meillä kun ei koirat sairasta muutenkuin uusien mattojen vaihtopäivää seuraavana viikkona. Ikkunoiden pesusta on turha haaveilla.. no, onneksi on sisustussuunnittelijan toimesta koirakäytännöllinen plan nr 1 olemassa. Vielä kun sen saisi toteutettua...